Navigácia
Aktuálne Zaujímavosti 

Chlebodarca pomôže rodinám v núdzi preklenúť ťažké časy

Pilotný ročník charitatívneho projektu Chlebodarca dnes predstavila spoločnosť BILLA za účasti partnerov – Slovenského zväzu pekárov, cukrárov a cestovinárov a Nadácie Pontis. Počas prvého roka budú prostredníctvom predaja chleba podporovať rodiny v núdzi a dajú im tak šancu na lepší život. Rodiny dostanú jeden cent  z každého predaného chleba, pričom suma sa môže mesačne vyšplhať až na niekoľko tisíc eur.

Chlieb je symbolom domova, hojnosti, dobra, sýtosti a pocitu bezpečia. Presne tieto pocity, bohužiaľ, mnohým obyvateľom Slovenska nie sú dopriate, či už nejakou tragédiou, nešťastnou zhodou náhod alebo smutných okolností. Chlebodarca rozdáva istotu, stará sa o to, aby obdarovaný mal čo jesť, aby mal prácu, zázemie. „Na Slovensku pôsobíme už 25 rokov a to nás zaväzuje k tomu, aby sme sa angažovali v projektoch prospešných pre celú spoločnosť. S myšlienkou prepojenia spoločenskej zodpovednosti s našimi zákazníkmi prostredníctvom potravín, ktoré sú s našou spoločnosťou primárne spájané, sme sa pohrávali už dlho. Keďže chlieb je mnohovravným symbolom a viac ako ¾ Slovákov ho nakupuje denne, či viackrát týždenne, zdal sa nám pre náš projekt ideálny,“ opisuje Ing. Tomáš Staňo, predseda predstavenstva o. z. BILLA ľuďom a finančný riaditeľ spoločnosti BILLA.  Mechanika projektu je jednoduchá a zapojiť sa môže každý.  Stačí si v sieti supermarketov zakúpiť akýkoľvek chlieb (čerstvý, balený, krájaný, bezlepkový, atď.) a jeden cent z neho poputuje na konci mesiaca vybranej rodine. Finálna suma, ktorú jednotlivé rodiny mesačne dostanú, sa môže pohybovať v tisíckach eur. Pre zákazníkov sa tým nič nezmení, chlieb nebude drahší, bude stáť rovnako – BILLA venuje tieto financie zo zisku z predaja.

 

 

Vaše komentáre

Podobné články