Superbabky oslavujú prvé výročie
Prvého októbra to bude rok, ako sme spustili tento online magazín. Motívom bolo nielen to, že zrelá generácia sa stáva najpočetnejšou skupinou obyvateľstva a potrebuje svoj mediálny priestor. Už nás prestali baviť titulky: „Tá sa ale vyprsila, Ups, Slováci vyhoreli, Zvrat v tej a v tej kauze, Vytasila kondóm v priamom prenose, Šokujúci prípad, Toto musíš vidieť, Keď toto zješ, určite nebudeš mať vrásky, Po čom ženy túžia…“ My potrebujeme realitu. Normálne články bez bombastických nadpisov, dobré rady overené časom, rozhovory s ľuďmi, ktorí už niečo v živote dokázali, pekné ľudské príbehy, skúsenosti, módu, ktorá nám pristane…
Superbabky sa doslova predierajú webovými portálmi, ktoré oslovujú a oslavujú len a len mladosť, ale ktoré sú súčasne veľmi povrchné. Stačí jedna veta, kde je slovo wau, ilustračný obrázok polooblečených ľudí a už je úspech. Práve som sa dostala k štatistike najúspešnejších internetových médii na facebooku. Na prvých miestach sú média, ktoré sledujú osudy účastníkov reality show. „Intelektuálna“ polemika, čo mal a nemal urobiť ten – ktorý účastník boduje. Potom sú to bulvárne média so spomínanými bombastickými titulkami. Nasledujú spravodajské weby, šport, motorizmus, šteklivé časopisy pre mužov, večná dilema, ako vychovávať deti, zaručené rady pre všetky mladé mamičky a až niekde potom seriózne média o životnom štýle, ktoré sa snažia ľudí motivovať, ukázať dobré príklady rodinných vzťahov, overené recepty, rady vychádzajúce zo životných skúseností…No je to obraz doby, rýchlej a podľa môjho názoru veľmi povrchnej.
Napriek tomu všetkému sa musíme pochváliť. Šplháme sa po tomto rebríčku a z mesiaca na mesiac sme stále vyššie a vyššie. Vďaka vašej podpore! Veď kvalita sa musí presadiť!
Libuša Sabová