Krása Najčítanejšie 

Príklad elegantného starnutia – Cindy Joseph

Má 62 rokov, cíti sa na 30 a je veľmi spokojná. Pracuje ako modelka, má populárny video blog, veľa športuje a onedlho sa bude vydávať. Cíti sa ako tridsaťročná.

 

Väčšinu svojho života Cindy pracovala ako vizážistka. Mala 49 rokov, keď ju na ulici v New Yorku stretol agent, ktorý hľadal modelku pre “Dolce & Gabbana”.

Takto  Cindy Joseph začala druhú kariéru. V nasledujúcich rokoch sa jej tvár objavila na obálke «The Oprah Magazine» v časopisoch «Glamour», «Mademoiselle», «Marie Claire», potom v reklame kozmetickej značky Garnier, Olay, Elizabeth Arden, v reklame na topánky Hush Puppies, robila pre obchodný dom New York Macy’s a mnoho ďalších značiek.

Na obrázku vidíte zrelú ženu, ktorá si je vedomá svojho veku, nič sa nesnaží zakrývať. Zamilovali si ju nielen inzerenti, ale aj publikum. Cindy  začali ľudia na ulici poznávať. “Ženy sa mi priznávali, že vďaka mne prestali mať komplex zo svojich šedín, stávali sa sebavedomejšie. Bolo to perfektné, “- spomína. Preto pre túto vekovú kategóriu vytvorila aj vlastnú kozmetickú značku.

“Prečo bojovať s vekom? Čo je na ňom zlé?“ pýtala sa.

Jej kozmetika podporuje zdravú pokožku, ale nesľubuje, že po nej ženy omladnú. Nie je dobré byť otrokom kozmetiky. Každá žena je krásna bez ohľadu na vek, ak si užíva život a nič neskrýva.

Zdroj IKONA STYLYA

Vaše komentáre

Superbabky odporúčajú nasledujúce články